Zmiany na blogu

Jak wiecie na moim blogu “Spotkanie z sobą”
do tej pory pisałam nie tylko ja - Kasia
ale też publikowałam artykuły mojej koleżanki Basi.

Informuję wszystkich entuzjastów Basi, że od kwietnia jest już jej nowy osobisty blog,
nazywa się:  Doświadczanie zmian
Zapiszcie się (SUBSKRYBUJCIE) na niego, będziecie otrzymywali informacje o każdej nowej publikacji.

Co ze mną?
Zamierzam kontynuować przekazywanie Wam informacji o życiu naturalnym. Wiem, że to niełatwe wyzwanie bo bardzo oddalamy się dziś od natury i od siebie samych ale mam w sobie tę miłość do natury i chciałabym się z Wami nią dzielić.
Jak wiecie moją pasją jest Świadomy Ruch.
Mam plan pokazania Wam tych prostych ćwiczeń poprawiających kondycję nie tylko mięśni ale też tego co mamy w środku, naszych narządów wewnętrznych. Ich kondycja przekłada się na stan naszego umysłu, psychiki - to bardzo , bardzo ważny element naszego życia.

Mój blog będzie nazywał się : https://spotkanieznaturoterapeutka.blogspot.com/
Powiadomię Was gdy ruszy.
Nie likwiduję tego bloga bo to kopalnia wiedzy, którą Wam przekazywała Basia i kilka moich ważnych artykułów.
Pozdrawiam,
przypominam swojego maila: naturalnie1@gmail.com

Komentarze