Wspaniałych Świąt !!!


Moi Drodzy,
przed nami Święta Bożego Narodzenia i Nowy Rok.
Jestem z Wami od roku pisząc artykuły na blogu Kasi.
Nie zawsze jest proste to pisanie bo moim celem nie jest dawanie Wam gotowej "sieczki".
Człowiek jest istotą wielowymiarową, w której nie tylko ciało, ale i duch odgrywa bardzo ważną rolę. Zrozumienie tego pozwala nam odkryć siebie poprzez pytania: "Kim jestem?" i "Po co tu jestem?"
Wiem, że takie rozumowanie do niektórych dociera powoli. Jednak przyszło nam żyć w czasach przełomu i ogromnej transformacji, którą, czy chcemy czy nie, musimy przejść wszyscy. Ktoś mądry powiedział: "Jeśli chcesz wyruszyć w drogę zmian, załóż buty świadomości",  bowiem tylko myślący przeżywa swoje życie naprawdę, u bezmyślnego przechodzi ono obok.
Uwierzcie więc, że każda nawet najdalsza podróż zaczyna się od postawienia pierwszego kroku. Ja też tak zaczynałam.
Dlatego też wszystkim moim czytelnikom życzę wielkiej ciekawości, która nie boi się niczego, nie ma żadnych granic.
Życzę Wam też tego cudownego momentu, w którym uświadomicie sobie, że tak naprawdę nic nie musimy, a tak dużo możemy.
Dużo Serdeczności i Wspaniałych Świąt życzy Basia
Dołączam się do tych życzeń - Kasia

W ten świąteczny czas dorzucam jeszcze trochę magii czyli kilka sposobów na dobre życie.
Przed nami Nowy Rok, który może nam przynieść coś innego i wspaniałego jeśli tylko nie wejdziemy weń z dawnymi problemami.
W tym przedświątecznym rozgardiaszu znajdźcie codziennie chwilę na odprężenie aby do stołu usiąść już uwolnionym od różnych lęków, żalów, smutków czy wzorców.
Gdzie to wszystko kumuluje się najczęściej? Otóż to nasza przepona najczęściej blokuje w ciele różne emocje. Zacznijcie więc wciągać i wypinać brzuch robiąc wdechy i wydechy - wydłużając czas  wdechu, zatrzymanie i wydechu (wdech 3 sekundy, zatrzymanie 3 sekundy, wydech 5-6 sekundy)
Wiele osób ma zwyczaj spychania w głąb podświadomości swoje żale, urazy, emocje. Nie powiem, żeby był to dobry sposób, gdyż dajecie w ten sposób pracę swojej podświadomości, której zadaniem jest dokładne wykonywanie Waszych poleceń - nieważne czy są one właściwe, pozytywne czy wprost przeciwnie.
Gdy zaczynacie świadomie oddychać, zaczynacie też coś uświadamiać sobie i krótko analizować - możecie więc spokojnie uwolnić się - za pomocą wybaczenia i wydychania. To jest tak proste i daje możliwość lepszego operowania własnym oddechem, ale też oczyszczenia swego ciała z różnych zalegających "śmieci".
Spróbujcie, a może zobaczycie, że pozbywając się różnych blokad - wydychacie ciemno-szarą mgłę.
Zacznijcie więc od prostych prawidłowych oddechów, a z czasem będą Was one wspaniale relaksować - a to już wstęp do medytacji. Dla tych co widzą, proponuję po kilku oddechach wydać mentalne polecenie np. cisza, spokój, wyciszenie, błękit, niebieski lub inny kolor, jaki jest Wam wtedy potrzebny.

Magiczna prawda

Kachuni, ale też inni wtajemniczeni zalecali, aby nie prosić o to czego się pragnie, ale dziękować Stwórcy, że już Cię tym obdarzył. Gdy więc chcesz zmienić swoje życie, już zacznij wyobrażać sobie, że to właśnie otrzymujesz, że cieszysz się - bo właśnie ta energia radości sprawia, że Twoje marzenia szybko się zrealizują. Uwierz, że cuda się zdarzają, że na nie zasługujesz i miej przekonanie, że tak się stanie. Pamiętaj też, że wszystkie Twoje życzenia mają być wyrażone w czasie już dokonanym, np.: mam pieniądze, jestem zdrowy, odnoszę sukcesy.
Kiedy prosisz o to, czego nie masz - utrwalasz tylko stan braku. Zawsze na koniec podziękuj gdyż jest to wyraz Twojego zaufania do Siły Sprawczej Wszechświata.
Nie narzekaj tylko szukaj pomysłów jak zmienić na lepsze swoje życie!
Bardzo są tu przydatne różne afirmacje i słowa mocy.
Oto taka formuła stworzona przez Marion Weinstein służąca do podniesienia świadomości i przekształcenia swojego życia:
"Jedyna siła, zawierająca w sobie Nowe Przyczyny, działa zawsze dla mnie, poprzez mnie (imię), jako, że jestem doskonałym przejawem tej Siły. Zarówno w sposób świadomy, jak i podświadomy, zawsze tworzę, przyciągam do siebie i uczestniczę w najlepszych dla mnie okolicznościach, które służą w osiąganiu poczucia spełnienia. Włączając w to wszystko, co mi jest potrzebne, dla dobra wszystkich, zgodnie z wolą wszystkich. Niech tak się stanie".
Szczęście nadaje sens życiu, to magia w Twym sercu zaklęta. Nie pozwól mu zostać w ukryciu, podaruj je bliskim na Święta.
"Już się cieszę, że mam tak cudowne Święta!"
Basia

Komentarze

  1. Piękny przekaz na Święta i nie tylko. A ja jestem wdzięczna, że na swojej drodze spotkałam tak świetlistą istotę jaką jest Basia. Jest ona dla mnie wsparciem i inspiracją. Dziękuję Ci za to z całego serca. Cudownie że w tak piękny sposób dzielisz się swoją przeogromną wiedzą i doswiadczeniem. Życzę Ci abyś nigdy nie ustała w szerzeniu świadomości i wspomaganiu innych w ich dotarciu do swojego centrum. Samych cudowności na Nowy Rok Basienko i niech Ci się darzy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu, niech energia radości niesie Cię przez życie. Niech da Ci siłę i wytrwałość w Twojej pracy. Niech ten nadchodzący rok będzie dla Ciebie czasem żniw, czasem zbierania owoców Twojej pracy.
    Ciesz się nimi, tego Ci życzę z całego serca.
    Dziękuje Ci za te lata spędzone razem, za wszystkie cenne rady i pomoc.
    Piotr

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz