Wczasy "Świadome Zdrowie"


Pewnie już wiecie, że jestem organizatorką wczasów "Świadome Zdrowie" nad Zalewem Zegrzyńskim.

Pierwszy turnus już się odbył w styczniu i zakończył się sukcesem. 

Oczywiście to moja opinia, ale ponieważ kilku wczasowiczów przepytałam na tę okoliczność, myślę, że nie tylko moja.

Warsztatowy charakter jedynych takich wczasów w Polsce okazał się niezwykle skuteczną formą zadbania o siebie! Nie myślę tu tylko o schudnięciu na diecie warzywno-owocowej (nawet ja schudłam prawie 3 kg, choć większość zgubiła po 5-6 kg.), ale także o propagowanej przeze mnie gimnastyce "Świadomy Ruch", która błyskawicznie zasila schorowane miejsca, o wielu wykładach pozwalających zrozumieć siebie, itd.... .

Każdy uczestnik w cenie pobytu uzyskał indywidualne informacje co powinien zmienić żeby żyć zdrowiej lub wyzdrowieć (np. włączyć suplementację, jakich produktów spożywczych nie toleruje, otrzymał dopasowane ćwiczenia, nad jakimi emocjami musi popracować itd itd.); uczestnicy na poście warzywno-owocowym nie tylko pochudli, ale odzyskali witalność, promienną cerę i radość z dnia codziennego!
10 lutego ruszamy z kolejnym turnusem Wczasów Świadome Zdrowie !

Może są jeszcze chętni?
Informacje i rezerwacje pod nr tel. 884 600 999
Turnus 14 dni: 10-24.02.2018; możliwość pobytu na pół turnusu
lub nawet tylko na weekend 17-18.02.2018 r.
Załączam kilka zdjęć z ostatniego turnusu:
Dużo smakołyków a to tylko warzywa i owoce (które same w sobie zawierają już węglowodany, białko i śladowe ilości tłuszczu). Idealnie w czasie postu, a każdemu od czasu do czasu post się przydaje!
Wyobraźcie sobie: ja też dałam radę.















Pozdrawiam i zapraszam
Kasia

Komentarze